همشهری آنلاین: امام جمعه اهل سنت قروه گفت: پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سال ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ استراتژی عالمانه ای برای مقابله با تهدیدهای اقتصادی و فرهنگی دشمنان است.

ایرنا نوشت: ماموستا صدیق محمدی افزود: دشمنان ایران اسلامی با اعمال تحریم‌های ظالمانه و هجمه‌های فرهنگی برای لطمه زدن به کشور از هیچ کوششی دریغ نکرده و نمی‌کنند و تحقق منویات رهبری در سال جاری عاملی تعیین کننده در خنثی کردن دسیسه‌های دشمنان است.

وی توجه به موضوع اقتصاد و فرهنگ را برای بالندگی و عزت هرچه بیشتر ایران اسلامی یک امر لازم و ضروری خواند و گفت: منویات رهبر معظم انقلاب نقشه راه و استراتژی موثری در موفقیت این دو موضوع است.

امام جمعه اهل سنت قروه عزم ملی و مدیریت جهادی را برای موفقیت‌های اقتصادی و فرهنگی کشور بسیار حایز اهمیت دانست و افزود: دولتمردان و مسوولان نظام باید با بهره گیری از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود در کشور برای همراهی و پشتیبانی هرچه بیشتر عزم و اراده ملی همت کنند.

ماموستا محمدی توجه هرچه بیشتر مسوولان به صداقت و امانت در برخورد با مردم و حفاظت بیشتر از سرمایه‌های ملی و بیت المال را برای تحقق منویات رهبری در بخش اقتصادی مهم دانست و گفت: برای استقلال اقتصادی کشور باید با برنامه ریزی درست همت کرد.

این روحانی اهل سنت فعالیت‌های شبانه روزی دشمنان در شبکه های ماهواره‌ای و هجمه‌های فرهنگی به اعتقادات و باورهای مردم را در جبهه های جنگ نرم تهدیدی دیگر از سوی دشمنان خواند.

به گفته وی دستگاه‌های فرهنگی کشور در سال 93 باید برای تحقق منویات رهبری متفاوت تر از گذشته و با تلاش بیشتری فعالیت کنند.

وی برقراری ارتباط نزدیک تر میان مردم و نظام و متقاعد کردن جامعه در همراهی با مسوولان را یک امر لازم و ضروری برای موفقیت کشور خواند و بر تلاش بیشتر دستگاه‌های فرهنگی در این زمینه تاکید کرد.

این روحانی اهل سنت افزود: دستگاه های فرهنگی و آموزشی کشور با معرفی واقعی فرهنگ دینی مردم ایران و تبیین فرهنگ غنی دین مبین اسلام می توانند استقلال فرهنگی کشور را در مقابل همه هجمه‌های دشمنان بیمه کنند.

ماموستا محمدی حذف کج سلیقه گی ها و دوری از اعمال برخی نظرهای شخصی از سوی مسوولان فرهنگی برای تحقق عزم ملی و انسجام بیشتر در میان اقوام و مذاهب اسلامی را در سال جاری پیرو منویات رهبری یک ضرورت خواند و بر آن تاکید کرد.

وی استقلال در اقتصاد و فرهنگ را عامل موفقیت همه جانبه ایرانیان دانست و گفت: اجرای بندهای سیاست کلی اقتصاد مقاومتی و منویات حکیمانه معظم له در نامگذاری امسال، ما را در رسیدن به اهداف عالیه نظام هدایت می‌کند.

وی بکارگیری مدیران توانا، متخصص و متعهد و بهره گیری از همه استعدادهای کشور را در دولت تدبیر و امید در خلق مدیریت جهادی برای پیشبرد برنامه‌های نظام جمهوری اسلامی تعیین کننده خواند و بر آن تاکید کرد.

کد خبر 254499
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دین و اندیشه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز